czwartek, 1 sierpnia 2019

Czerwiec i lipiec ;)


Jakiś czas temu postanowiłam, że na bloga „wprowadzę” kolejną notkę dotyczącą książek, tym razem będzie chodziło bardziej o podsumowanie danego miesiąca. Chcę po prostu zaznaczyć też tutaj, po którą książkę w danym miesiącu sięgnęłam najczęściej. Co prawda póki czytam „Sagę o Ludziach Lodu” to książki z tej serii będą czytane najczęściej. W tej notce opiszę- podsumuję czerwiec i lipiec. Te notki będą takie bardzo skrótowe (bardziej w formie punktowej) i mam nadzieję, że i mi się będzie się to dobrze pisało, i że Wam będzie się to dobrze czytało. (Tak, wiem, że ktoś pewnie powie, że za dużo tu o książkach, a za mało o mnie samej, ale taki nastał okres w moim życiu)

Książkowe podsumowanie czerwca 2019 r.

Na początek wskażę książki, które czytałam najrzadziej, a dokładnie po 2 razy w miesiącu. A książki te to: „Konfrontacja”, „Maryla Królowa jest tylko jedna”, „Buntowniczka z pustyni.
Czas na książki, które czytałam najczęściej
  1. Saga o Ludziach Lodu” - w czerwcu skończyłam 3 książki z tej serii i sięgnąłam po nią 23 razy (23 dni)
  2. Cykl Niezgodna” - po powieść sięgnęłam 13 razy
  3. Scarlett” - 7 razy
Lista powyżej, jak przekonacie się za chwilę, przy podsumowaniu lipca będzie bardzo podobna, bo „Sagę o Ludziach Lodu” czytam praktycznie codziennie w ciągu dnia wraz z jeszcze inną książką, a wieczorami na zmianę „Niezgodną” i Scarlett”.

Książkowe podsumowanie lipca 2019 r.
W tym miesiącu tylko 2 razy sięgnęłam po ksiązkę „Wiatr od lądu”.
Najczęściej czytałam:
  1. Saga o Ludziach Lodu”- 21 razy
  2. Cykl Niezgodna” - 11 razy
  3. Scarlett” - 10 razy

2 komentarze:

  1. ja koniec lipca i początek sierpnia mam tak zalatany że o książkach to ani myślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam urlop wiec na pewno bede czytac, ale pewnie w czasie wyjazdu czyli od jutra bede czytac mniej, bo zawsze na wyjazadach czytam mniej...

      Usuń