poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Czytałam od 29.07. d 19.08. 2019 r.

W okresie od 29.07. 2019 r. do 19.08. 2019 r. czytałam:

Scarlett” cz. 1 Alexandra Ripley (272/312)
  1. Powieść ta to 32 rozdziały, a ja jestem w trakcie czytania 28 rozdziału.
  2. Ta powieść jest raz lepsza, raz gorsza. Fragmenty są najpierw ciekawe, a potem gorsze i tak na zmianę.
Miłość Lucyfera” Margit Sandemo – skończyłam czytać 18.08.2019 r. (nie zdążyłam jej tu opisać , a już ją skończyłam), przeczytam ją w ciągu 6 dni

Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (347/488)
  1. Powieść to 5 części i epilog. Znajduje się w niej 36 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 4 części książki. Jestem w trakcie czytania rozdziału 27.
  2. Trochę za dużo w niej bohaterów i za dużo wątków, ale czyta się dobrze.
Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat (45/269)
  1. Powieść liczy 10 rozdziałów. Przeczytałam pierwsze trzy rozdziały.
  2. Nadal nie jestem do niej przekonana.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (571/1088)
  1. Nadal czytam „Zbuntowaną”, czyli 2 tom serii. Tom ten liczy 47 rozdziałów, przeczytałam 43 z nich.
  2. Według mnie nadal jest cudowna.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (140/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Przeczytałam 8 rozdziałów powieści.
  2. Przerażające sceny, przez które trudno zasnąć, ale ogólnie jest świetna.
Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton (321/365)
  1. Powieść składa się z 30 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 24.
  2. Jestem już pod koniec czytania tej powieści, ale szczerze to mimo pewnego zaskoczenia, zaczynam stwierdzać, że to nie jest książka dla mnie.
Strażacy. Tam gdzie zaczyna się bohaterstwo” Joanna i Rafał Pasztelańscy (201/306)
  1. Książka ta składa się z 5 części, te zaś składają się z jednego lub dwóch rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 7 książki (część IV). Do tego dochodzi wstęp, podziękowania i inne np. słownik terminów pożarniczych
  2. Pierwsza książka o polskich strażakach”, „Nikomu nie ufamy tak bardzo, jak strażakom. Nic w tym dziwnego. Jeśli twój dom stanie w płomieniach, jeśli ucierpisz w wypadku albo zostaniesz uwięziony przez powódź, oni zjawią się na miejscu jako pierwsi (...) świetnie wyszkoleni, odważni i swoją pracę traktują jako służbę, ale też największą życiową pasję (...)”
  3. Oparta na faktach, świetnie napisana i wstrząsająca.
Tusz” Alice Broadway (378/378) – skończyłam czytać 13.08.2019 r., powieść przeczytałam w 11 dni

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:

  • Bestia i wilki” Margit Sandemo
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Silver” Kerstin Gier
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Maresi” Maria Turtschanninoff
  • Siedem mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz