wtorek, 20 sierpnia 2019

Czas na cytaty ;)


Cytaty zapisane w czasie urlopu :)
  • Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a nie dostrzegasz belki we własnym oku?” Jezus Chrystus
  • -Co robisz w niedzielny wieczór?- zapytał z uśmiechem. Prychnęłam. Niechcący.
-Zapraszasz na kolację?
-Hardziejesz. Podoba mi się to, Aniele.
-Nie interesuje mnie, co ci się podoba. Nigdzie z tobą nie pójdę. Na żadną randkę. Zaraz, zaraz, nazwałeś mnie ANIOŁEM?
-Bo co?
-Bo mi się to nie podoba.
Uśmiechnął się.
-Trudno, tak zostanie.”
Becca Fitzpatrick „Szeptem”
  • Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.” H. Jacksoc Brown, Jr.
  • Przyjaźń poznaję po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć.” Antoine de Saint-Exupéry
  • Szczęście jest motylem: próbuj je złapać, a odleci. Usiądź w spokoju, a ono spocznie na twoim ramieniu.” Anthony de Mello
  • Mężczyzna na niepogodę, Zwyczajny, nie odświętny, Przywróci ci urodę.” Agnieszka Osiecka
  • Nie powiem, że kobiety nie mają charakteru, raczej mają codziennie inny.” Heinrich Heine
  • Jeśli uczynisz coś dobrego, zarzucą ci egoizm i ukryte intencje, CZYŃ DOBRO MIMO TO.” Matka Teresa z Kalkuty
  • Kocham cię. Pamiętaj. Tego nam nie odbiorą.” Lauren Oliver „Delirium”
  • Istnieje pewien gatunek ludzi, wobec których trzeba mieć, jeśli nie poczucie humoru, co jest lepsze, to przynajmniej świętą cierpliwość.” Zofia Kucówna
  • Ważniejsze jest, co ty myślisz o sobie samym, niż to, co o tobie myślą inni.” Seneka Młodszy
  • Któregoś dnia zrozumiesz, że szukasz tego, co już posiadasz.” Anthony de Mello

6 komentarzy:

  1. „Któregoś dnia zrozumiesz, że szukasz tego, co już posiadasz.” Anthony de Mello - zdecydowanie ten trafia do Mnie najbardziej !
    Świetny pomysł, chętnie obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię cytaty z książek p. Olivier;)

    OdpowiedzUsuń