środa, 28 sierpnia 2019

Przeczytałam, czytam i będę czytać


W dniach 19.08- 28.08 . 2019 r czytałam:

Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton (365/365) – skończyłam czytać 19. 08 2019 r. Powieść przeczytałam w ciągu 13 dni.

Strażacy. Tam gdzie zaczyna się bohaterstwo” Joanna i Rafał Pasztelańscy (306/306) – skończyłam czytać 24. 08 2019 r. Książkę przeczytałam w ciągu 5 dni.

Bestia i wilki” Margit Sandemo – skończyłam czytać 25. 08 2019 r. Powieść przeczytałam w ciągu 6 dni.

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (633/1088)
  1. Skończyłam czytać 2 tom tj. „Zbuntowaną” i zaczęłam czytać 3 tom cyklu czyli „Wierną”. Tom ten liczy 56 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 8.
  2. Nie wiem, jak potoczą się dalsze losy bohaterów, ale mam wrażenie, że im dłużej czytam, tym bardzie ciekawa się staje.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (184/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Przeczytałam 2 części 11 rozdziału.
  2. Trochę spokojniejszy był fragment, który czytałam ostatnio- mniej przerażających scen, mniej zombiaków.
Scarlett” cz. 1 Alexandra Ripley (312/312)– skończyłam czytać 24.08 2019 r. Powieść czytałam prawie 3 tygodnie czyli 19 dni.

Maresi” Maria Turtschaninoff (248/248) – skończyłam czytać 26.08. 2019r. Powieść przeczytałam w ciągu 2 dni.

Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (371/488)
  1. Powieść to 5 części i epilog. Znajduje się w niej 36 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 4 części książki. Jestem w trakcie czytania rozdziału 28.
  2. średnio mnie się podoba, póki co myślę, że to trochę za długa seria.
Przewoźnik” Margit Sandemo (27/236)
  1. 31 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy jak zawsze 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 3.
  2. Benedikte Lind z Ludzi Lodu została wezwana, by pomóc w rozwiązaniu zagadki domu duchów i tajemniczych zwłok. Wyruszyła (...) by stawić czoło nieznanemu złu. W wyprawie uczestniczył też przystojny student, Sander Brink, który podbił serce Benedikte. Ona wiedziała jednak, że jej miłość nie ma szans (...)”
  3. Jestem dopiero na początku tej opowieści, ale fragment który przeczytałam był na tyle przerażający, że gdybym czytała t wieczorem, nie byłabym w stanie zasnąć.

W tym okresie nie sięgnęłam po Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisławy Fleszarowej-Muskat

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • GłódMargit Sandemo
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Silver” Kerstin Gier
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell
  • Siedem mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz