poniedziałek, 23 września 2019

Czytam i czytam i czytam

W okresie od 17.09. 2019 r. do 23.09. 2019 r. czytałam:

Przewoźnik” Margit Sandemo (236/236) – skończyłam czytać 18.09. 2019r. Całość przeczytałam w 12 dni

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (736/1088)
  1. Nadal czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Przeczytałam 22 z nich.
  2. Lubię to czytać, ale póki co myślę, że trochę za bardzo pogmatwane jest, ale czyta się dobrze.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (245/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Jestem w trakcie czytania 14 rozdziału. Przeczytałam 1 część tego rozdziału.
  2. Niektóre fragmenty ciekawe, inne mniej, ale to się zdarza ;)
Silver Pierwsza księga snów” Kerstin Gier (203/413)
  1. Powieść liczy 31 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 18 rozdziału.
  2. Dobrze się czyta, ale myślę, że to nie lektura dla mnie
Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid (61/535)
  1. Powieść nie jest podzielona na rozdziały, dlatego sama postanowiłam to podzielić i dla mnie samej książka ta składa się z 31 rozdziałów, które podzieliłam na mniejsze części. Przeczytałam 2 pierwsze rozdziały.
  2. Zaczyna się interesująco, choć te pierwsze dwa rozdziały to raczej taki wstęp, tak to traktuję,
Głód Margit Sandemo (23/230)
  1. To już 32 kolejny tom „Sagi o Ludziach Lodu”. Powieść liczy 14 rozdziałów. Jestem w tracie czytania 2 rozdziału.
  2. Marit z Głodziska przez całe życie żyje samotnie. Kiedy leżała na łożu śmierci, Christoffer Volden, (...) wyznał jej miłość i obiecał małżeństwo. Gdy Marit, wbrew wszelkim oczekiwaniom, poczuła się lepiej, Christoffer wystraszył się nie na żarty. Honor Ludzi Lodu zabraniał mu cofnąć raz dane słowo, ale był (...) zaręczony z Lise-Merete Gustavsen...”
  3. Nie mam zdania jeszcze, ale zbyt mało przeczytałam...
Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell (35/386)
  1. Powieść to pamiętnik, który podzielony jest na dane miesiące i w sumie składa się z 13 miesięcy - 13 rozdziałów- tak to nazwałam- a one składają się z mniejszych części tj. dni danego miesiąca. Jestem w trakcie czytania 1 rozdziału i w trakcie czytania 12 części tego rozdziału.
  2. Książka o książkach, więc cudo, jak dla mnie, choć jakoś nie potrafi mnie jeszcze wciągnąć.
W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Demon nocy” Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Scarlett” tom 2 Alexandra Ripley

1 komentarz: