wtorek, 17 września 2019

Czytam...



W dniach 10.09. 2019 r. - 17.09. 2019 r. czytałam:

Przewoźnik” Margit Sandemo (198/236)
  1. 31 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 14 rozdziałów. Przeczytałam 12 z nich.
  2. Szczerze to ten tom chwilami bywa mocno przerażający.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (698/1088)
  1. Nadal czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 18 rozdziału.
  2. Trochę męczy mnie ta opowieść, bo akcja wedug mnie mocno spowolniła i chwilami jest nawet nudna. Mam nadzieję, że to tylko chwilowe.
Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat (163/269)
  1. Powieść liczy 10 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 8, choć tak naprawdę to rozdział 20, bo to 2 tom powieści.
  2. Nie mogę rozgryźć tej powieści, bo z jednej strony męczy mnie i chcę ją odłożyć, a z drugiej zastanawiam się, jak to się skończy.
Rewizja” Remigiusz Mróz (178/624)
  1. Powieść to 3 duże rozdziały, które składają się z mniejszych części. Wciąż czytam rozdział 1 i przeczytałam 17 części.
  2. Świetnie się czyta, ale postać Chyłki mnie na razie nie przekonuje. Na razie jestem team Zordon ;)
Silver Pierwsza księga snów” Kerstin Gier (171/413)
  1. Powieść liczy 31 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 15 rozdziału.
  2. Wciąż się zastanawiam o co w tej powieści właściwie chodzi.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (231/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Jestem w trakcie czytania 4 części 13 rozdziału.
  2. Super się to czyta.
W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Głód” Margit Sandemo
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Scarlett” tom 2 Alexandra Ripley
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Rdza” Jakub Małecki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz