wtorek, 10 września 2019

6 Książek



W dniach 4.09. - 10.09. 2019 r czytałam:

Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell (15/386)
  1. Powieść to pamiętnik, który podzielony jest na dane miesiące i w sumie składa się z 13 miesięcy - 13 rozdziałów- tak to nazwałam- a one składają się z mniejszych części tj. dni danego miesiąca, przeczytałam 3 części 1 rozdziału.
  2. Rozkosz dla miłośników książek i księgarni.” „Red Magazine” „Pełna fascynujących osobowości.” „Herald” „Ciepła i dowcipna. Będziecie parskać śmiechem” Daily Mail.
  3. Nie mam na razie zdania na temat tej książki, bo za mało przeczytałam.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (671/1088)
  1. Wciąż czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 15 rozdziału.
  2. Akcja trochę zatrzymała się w miejscu, ale ogólnie jest ok.
Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (387/488)
  1. Powieść to 5 części i epilog. Znajduje się w niej 36 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 4 części książki. Przeczytałam 29 rozdziałów.
  2. Powieść nie jest zła, ale wciąż uważam, że jest zbyt długa.
Przewoźnik” Margit Sandemo (87/236)
  1. 31 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 7.
  2. Ciekawa opowieść.
Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat (137/269)
  1. Powieść liczy 10 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 5, choć tak naprawdę to rozdział 19, bo to 2 tom powieści.
  2. Szczerze to nie wiem, jak dotrwam do końca. Ciekawią mnie co prawda losy boahterów, ale trudno to się czyta.
Silver Pierwsza księga snów” Kerstin Gier (136/413)
  1. Powieść liczy 31 rozdziałów. Przeczytałam 12 z nich.
  2. Ciekawa historia, ale póki co myślę, że jestem na tę powieść troszkę za stara ;)

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Siedem mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Głód” Margit Sandemo
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Scarlett” tom 2 Alexandra Ripley
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Rdza” Jakub Małecki

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. raczej nie tak dobrze, po prostu czytam wiele ksiazek naraz pzrez co czytam wolnej ;)

      Usuń