środa, 4 września 2019

O książkach



W okresie od 28.08. do 4.09. 2019 r czytałam:

Przewoźnik” Margit Sandemo (87/236)
  1. 31 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 6.
  2. Interesująca historia i świetnie się czyta.
Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat (73/269)
  1. Powieść liczy 10 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 4, choć tak naprawdę to rozdział 17, bo to 2 tom powieści.
  2. Ciężka powieść do czytania i z uwagi na wydanie (bardzo mała czcionka) i z uwagi na samą opowieść- nie wnosi póki co nic szczególnego.
Silver Pierwsza księga snów” Kerstin Gier (87/413)
  1. Powieść liczy 31 rozdziałów. Przeczytałam 7 z nich.
  2. Liv zawsze przywiązywała dużą wagę do snów (...) Tajemnicze zielone drzwi z klamką w kształcie jaszczurki (...) sny Liv stały się bardzo dziwne (...) czterech chłopaków, łacińskie inkantacje, dziwny rytuał w środku nocy (...) śnili ten sam sen, co ona? (...)”
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (667/1088)
  1. Nadal czytam 3 tom cyklu czyli Wierną”. Tom ten liczy 56 rozdziałów. Przeczytałam 14 z nich
  2. Ciekawa historia, wiele się dzieje i świetnie się czyta.
Rewizja” Remigiusz Mróz (93/624)
  1. Powieść to 3 duże rozdziały, które składają się z mniejszych części. Czytam rozdział 1 i jestem w trackie czytania 10 części tego rozdziału.
  2. Szary człowiek kontra wielka korporacja. Dyskryminacja kontra tolerancja. Chyłka kontra Oryński”
  3. Właściwie dopiero zaczęłam czytać kolejną odsłonę Chyłki i dobrze mnie się czyta i oby tak dalej albo i lepiej.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (209/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Jestem w trakcie czytania 4 części 12 rozdziału.
  2. Mniej zombiaków i zdecydowanie lepiej się czyta.
Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid (23/535)
  1. Powieść nie jest podzielona na rozdziały, dlatego sama postanowiłam to podzielić i dla mnie samej książka ta skałda się z 31 części podzielone na mniejsze części.
  2. Fascynująca powieść o miłości i cenie sławy” Emily Giffin, „Lektura obowiązkowa dla wszystkich fanów Marilyn Monroe i Audrey Hepburn!Gdyby Evelyn Hugo istniała naprawdę, byłaby ich najlepszą przyjaciółką albo największą konkurentką.”

W tym okresie nie sięgnęłam po „Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • GłódMargit Sandemo
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Scarlett” tom 2 Alexandra Ripley
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk

2 komentarze:

  1. muszę przeczytać ślepnąc od świateł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem czy moge polecic bo poki co to jeszcze przede mna :)

      Usuń