środa, 9 października 2019

Czytam i czytam


W okresie od 1.10. 2019 r. do 9.10. 2019 r. czytałam:

Silver Pierwsza księga snów” Kerstin Gier (252/413)
  1. Powieść liczy 31 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 20 rozdziału.
  2. Z jednej strony historia ciekawa, ale styl autorki mnie nie przekonuje. Według mnie trochę nudno opisuje dane zdarzenie.
Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat (203/269)
  1. Powieść liczy 10 rozdziałów. W dalszym ciągu czytam 8 rozdział powieści, czyli czytam rozdział 20, gdyż jak już wspominałam kilka razy jest to 2 tom książki
  2. Niestety to nie jest cudowna powieść, choć mimo wszystko ma w sobie coś co mnie nawet ciekawi.
GłódMargit Sandemo (230/230) – skończyłam czytać 3.10. 2019 r.

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (787/1088)
  1. Wciąż czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 31 rozdziału tej powieści.
  2. W końcu wrócił mój zachwyt nad tą książką, jednak nadal uważam, że akcja toczy się zbyt wolno.
Rewizja” Remigiusz Mróz (271/624)
  1. Powieść to 3 duże rozdziały, które składają się z mniejszych części. Jestem w tracie czytania rozdziału 2 i przeczytałam 2 części z niego.
  2. Mimo wszystko Chyłka jest genialna. Coś mi w niej przeszkadza, ale i tak jest super. Zordon też ;)
Demon nocy” Margit Sandemo (41/230)
  1. 33 rozdział „Sagi o Ludziach Lodu” liczy standardowo 14 rozdziałów. Przeczytałam 2 z nich.
  2. Tamlin, Demon Nocy, wysłannik Tengela Złego szpiegował Ludzi Lodu, nawiedzał ich w koszmarach sennych, wypytywał o plany na przyszłość (...) nie przewidział niezwykłych zdolności młodziutkiej Vanji z Ludzi Lodu (...) Vanja zobaczyła go, a nawet pokochała.”
Konfrontacja” Rhiannon Frater (265/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Jestem w trakcie czytania 15 rozdziału. Jestem w trakcie czytania 2 części tego rozdziału.
  2. W tym okresie przeczytam tylko niewielki fragment, ale czytało się cudownie.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Kobieta na brzegu”Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Scarlett” tom 2 Alexandra Ripley

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz