piątek, 18 października 2019

Wciąż czytam ;)


W okresie od 9.10. 2019 r. do 18.10. 2019 r. czytałam:

Silver Pierwsza księga snów” Kerstin Gier (319/413)
  1. Powieść liczy 31 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 25 rozdziału.
  2. Coraz bardziej mnie intryguje...
Konfrontacja” Rhiannon Frater (279/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Wciąż czytam 15 rozdział. Przeczytałam 2 części tego rozdziału.
  2. Zaczynam lubić zombiaki ;)
Demon nocy” Margit Sandemo (41/230)
  1. 33 rozdział „Sagi o Ludziach Lodu” liczy standardowo 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 8 rozdziału.
  2. Czyta się cudownie.
Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid (137/535)
  1. Powieść nie jest podzielona na rozdziały, dlatego sama postanowiłam to podzielić i dla mnie samej książka ta składa się z 31 rozdziałów, które podzieliłam na mniejsze części. Aktualnie jestem w trakcie czytania 5 rozdziału, rzeczytałam 6 częśći tego rozdziału.
  2. Czuję, że to będzie genialna lektura, bo już dobrze się zapowiada.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (806/1088)
  1. Wciąż czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 34 rozdziału tej powieści.
  2. Chwilami to dla mnie powieść zbyt skomplikowana, ale chwilami jestem zachwycona.
Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell (35/386)
  1. Powieść to pamiętnik, który podzielony jest na dane miesiące i w sumie składa się z 13 miesięcy - 13 rozdziałów- tak to nazwałam- a one składają się z mniejszych części tj. dni danego miesiąca. Jestem w trakcie czytania 1 rozdziału i w trakcie czytania 12 części tego rozdziału.
  2. Książka o książkach, więc cudo, jak dla mnie, choć jakoś nie potrafi mnie jeszcze wciągnąć.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Rewizja” Remigiusz Mróz

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Kobieta na brzeguMargit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Scarlett” tom 2 Alexandra Ripley


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz