sobota, 2 listopada 2019

Czytam...



W dniach od 25.10. 2019 r. do 2.11. 2019 r. czytałam:

Silver Pierwsza księga snów” Kerstin Gier (413/413) – skończyłam czytać 26.10. 2019 r. Całość przeczytałam w ciągu 24 dni.

Demon nocy” Margit Sandemo (230/230) – skończyłam czytać 26.10. 2019r. Powieść przeczytałam w ciągu 11 dni.

Rewizja” Remigiusz Mróz (332/624)
  1. Powieść to 3 duże rozdziały, które składają się z mniejszych części. Nadal czytam 2 rozdział i przeczytałam 7 części z niego.
  2. Chyłka zaczyna być jak dawniej, choć ma w sobie pewne zachowania, których bardzo, ale to bardzo nie lubię.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (314/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Przeczytałam 18 rozdziałów powieści.
  2. Szczerze to nie spodobał mnie się ten fragment, który przeczytałam ostatnio....
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (839/1088)
  1. Wciąż czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Przeczytałam 39 z nich.
  2. Zdecydowanie cudowna lektura.
Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid (187/535)
  1. Powieść nie jest podzielona na rozdziały, dlatego sama postanowiłam to podzielić i dla mnie samej książka ta składa się z 31 rozdziałów, które podzieliłam na mniejsze części. Aktualnie jestem w trakcie czytania 7 rozdziału, jestem w trakcie czytania 4 części tego rozdziału.
  2. Zachwyciłam się....
Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (11/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89.
  2. Nie napiszę nic więcej poza tym, że to dalszy ciąg „Przeminęło z wiatrem” Margaret Mitchell.
  3. Nie mam zdania na temat tej powieści, bo przeczytałam dosłownie kilka stron.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Droga w ciemnościach” Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz