niedziela, 10 listopada 2019

Czytam i czytam....



W okresie 2.11.-10.11. 2019 r. czytałam:

Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (31/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Jestem w trakcie czytania 35 rozdziału.
  2. Jeszcze się w nią nie wciągnęłam.
Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid (241/535)
  1. Powieść nie jest podzielona na rozdziały, dlatego sama postanowiłam to podzielić i dla mnie samej książka ta składa się z 31 rozdziałów, które podzieliłam na mniejsze części. Aktualnie jestem w trakcie czytania 14 rozdziału, przeczytałam pierwszą część tego rozdziału.
  2. Myślę, że to będzie jedna z moich ulubionych książek.
Kobieta na brzegu” Margit Sandemo (173/237)
  1. 34 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 14 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania 10 rozdziału.
  2. Andre Brink poszukuje obciążonego dziedzictwem zła potomka Ludzi Lodu z tego samego co on pokolenia. Ślady wiodą do Trondheim, gdzie pewna kobieta urodziła zniekształcone dziecko (...) spotyka Mali- bojowniczkę o prawa kobiet, i bardzo życzliwą mu Nette. Wszyscy troje wyruszają do Szwecji, ale tam czeka na nich trudne do pojęcia zło, pałające żądzą zemsty...”
  3. Super historia.
Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell (201/386)
  1. Powieść to pamiętnik, który podzielony jest na dane miesiące i w sumie składa się z 13 miesięcy - 13 rozdziałów- tak to nazwałam- a one składają się z mniejszych części tj. dni danego miesiąca. Przeczytałam 5 rozdziałów książki.
  2. Czyta się dobrze, choć to nie taka książka, gdzie z jednego zdarzenia wynika następne, bo to w końcu pamiętnik, ale jest świetny.
Silver. Druga Księga Snów” Kerstin Gier (35/407)
  1. Powieść składa się z 31 rozdziałów, ja jestem na samym początku, bo czytam dopiero 3 rozdział.
  2. Sprawy Liv układają się coraz lepiej. Nowy dom i nowa rodzina okazały się całkiem w porządku (...) nowe fascynujące możliwości odkrywa przed dziewczyną sfera snów (...) Liv ma powody do niepokoju (...) anonimowa blogerka Secrecy wie o Liv rzeczy, których nie powinna wiedzieć (...) Henry ma swoje tajemnice (...) Czyżby coś przed nią ukrywał? (...)
  3. Na razie nie potrafię się jeszcze wciągnąć.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (864/1088)
  1. Wciąż czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Przeczytałam 45 z nich.
  2. Zdecydowanie cudowna lektura.
Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (488/488) skończyłam czytać 8.11. 2019 r. Całość przeczytałam w 22 dni.

Gdyby ocean nosił twoje imię” Tahereh Mafi (103/315)
  1. Powieść ta składa się z 38 rodziałów. Jestem w trakcie czytania 12 rozdziału.
  2. Bycie inną nie musi oznaczać bycia gorszą. Ale świat nie jest idealny i Shirin naprawdę nie ma łatwego życia (...) Shirin doskonale wie, jak okropni mogą być ludzie (...) Z każdym dniem bardziej zamyka się w sobie i coraz silniej oddaje muzyce i tańcowi. Wszystko jednak się zmienia, gdy na jej drodze staje Ocean James. Jest pierwszą osobą, która chce poznać prawdziwą Shirin (...)”

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Droga w ciemnościach” Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Droga w ciemnościach” Margit Sandemo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz