niedziela, 17 listopada 2019

Czytam wiele książek na raz ;)



W okresie od 10.11. 2019 r. do 17.11. 2019 r. czytałam:

Kobieta na brzegu” Margit Sandemo (237/237) – skończyłam czytać 12.11. 2019 r. Całość przeczytałam w 9 dni.

Silver. Druga Księga Snów” Kerstin Gier (53/407)
  1. Powieść składa się z 31 rozdziałów, ja jestem na samym początku, bo czytam dopiero 4 rozdział.
  2. Nadal nie wciągnąłam się w tę historię. Ale rzadko po nią sięgam.
Gdyby ocean nosił twoje imię” Tahereh Mafi (169/315)
  1. Powieść ta składa się z 38 rodziałów. Jestem w trakcie czytania 19 rozdziału.
  2. Książka genialna :)
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (883/1088)
  1. Wciąż czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 51.
  2. Zbliżam się ku końcu i chcę więcej i więcej...
Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat (269/269) – skończyłam czytać 15.11.2019 r. Całość przeczytałam w 18 dni.

Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (56/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Za jakiś czas, ale nie wiem kiedy, zacznę czytać 39 rozdział.
  2. Na razie ciężko się czyta i obawiam się, że badzo będzie się dłużyć.
W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Droga w ciemnościach” Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt

2 komentarze: