sobota, 23 listopada 2019

Czytam sobie...



W dniach od 17.11. 2019 r. do 23.11. 2019 r. czytałam:

Rewizja” Remigiusz Mróz (381/624)
  1. Powieść to 3 duże rozdziały, które składają się z mniejszych części. Nadal czytam 2 rozdział książki i jestem w trakcie czytania 12 części z niego.
  2. Genialnie się to czyta, jednak sama Chyłka drażni mnie swoim zachowaniem.
Gdyby ocean nosił twoje imię” Tahereh Mafi (315/315) – skończyłam czytać 20.11. 2019 r. Całość przeczytałam w ciągu 7 dni.

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (903/1088)
  1. Wciąż czytam „Wierną”, która składa się z 56 rozdziałów. Czytam epilog tej części.
  2. Wydarzyło się coś, co sprawiło, że jakoś nie chcę już czytać do końca, choć wciąż zastanawiam się, jak to wszystko się skończy.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (359/359)– skończyłam czytać 20.11. 2019 r. Całość przeczytałam w ciągu 20 dni.

Silver. Druga Księga Snów” Kerstin Gier (71/407)
  1. Powieść składa się z 31 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 5.
  2. Raz się czyta dobrze, raz gorzej.
Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid (312/535)
  1. Powieść nie jest podzielona na rozdziały, dlatego sama postanowiłam to podzielić i dla mnie samej książka ta składa się z 31 rozdziałów, które podzieliłam na mniejsze części. Aktualnie jestem w trakcie czytania 20 rozdziału, przeczytałam 4 części tego rozdziału.
  2. Genialna lektura, super się to czyta.
Droga w ciemnościach” Margit Sandemo (43/237)
  1. 35 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 14 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania rozdziału 3.
  2. Na rozległych hiszpańskich mokradłach Las Marimas mieszkał w starym zamku amator, który eksperymentował z muzyką dodekafoniczną (...) kilka tonów (...) wystarczyło, by Tengel zły ocknął się na swoim posłaniu. Ludzie Lodu (...) wysłali Vetlego (...) by zniszczył nuty, zanim dojdzie do katastrofy (...)”
  3. Póki co za mało w tym tomie Ludzi Lodu, dlatego też nie wciągnęła mnie jeszcze.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell
  • Scarlett” Alexandra Ripley

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Magiczny księżyc” Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Gad Spowiedź Klawisza”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz