piątek, 29 listopada 2019

Czytam...



W dniach od 23.11. 2019 r. do 29.11. 2019 r. czytałam:

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (941/1088)
  1. Skończyłam czytać „Wierną” i przyszedł czas na ostatnią już część całego cyklu czyli „Cztery”. Składa się z krótkiego wstępu i 5 części. Aktualnie czytam 1 część.
  2. Póki co bardzo mnie się podoba. Czyta się cudnie.
Droga w ciemnościach” Margit Sandemo (43/237)
  1. Powieść liczy 14 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania rozdziału 6.
  2. Ten tom będzie z tych bardziej przerażających.
Gad. Spowiedź klawisza” Paweł Kapusta (42/271)
  1. Książka ta składa się ze słownika pojęć, prologu oraz  3 części składających się z rozdziałów. Przeczytałam 5 rozdziałów z części pierwszej.
  2. Wstrząsający reportaż o więziennym życiu z perspektywy strażników” „Paweł Kapusta oddaje głos gadom- tak w gwarze więziennej nazywa się klawiszy. Oddziałowi, dowódcy zmian, wychowawcy, dyrektorzy mówią o brudzie tej roboty. O szokujących zdarzeniach, z którymi muszą się mierzyć niemal każdego dnia. O codziennym kontakcie z bandytami, z którymi na wolności nikt nie chciałby mieć do czynienia (...) Kapusta szuka dziur w niewydolnym systemie (...) kto chce iść do pracy, w której napięcie sięga zenitu, a pensja bruku?”
  3. Już czuję, że ta książka mnie przerazi...
Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (77/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Niedługo rozpocznę czytać rozdział 42.
  2. Są fragmenty ciekawe, są fragmenty nudne, tak na zmianę.
Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell (250/386)
  1. Powieść to pamiętnik, który podzielony jest na dane miesiące i w sumie składa się z 13 miesięcy - 13 rozdziałów- tak to nazwałam- a one składają się z mniejszych części tj. dni danego miesiąca. Przeczytałam 14 części z rozdziału 8.
  2. Jest mega genialna, bardzo zabawna chwilami. Cudo.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Silver. Druga Księga Snów” Kerstin Gier
  • Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Magiczny księżycMargit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz