niedziela, 8 grudnia 2019

Kilka słów o blogu


Witajcie!
   Postanowiłam coś w związku z blogiem i mam pomysł na kolejne notki na tym blogu i być może notki będą nawet codziennie, ale już wyjaśniam o co chodzi.
   W listopadzie 2018 r. rozpoczęłam prowadzenie planera, a dokładnie „Planera takiego jak ty” od Gabrieli Gargaś. Co prawda jak sama nazwa wskazuje planer to planowanie, ale u mnie wygląda to tak, że każdego dnia w krótki sposób podsumowuję dany dzień, co się zdarzyło, co czytałam, jakie kanały na YT oglądałam czy na przykład co sobie kupiłam czy co dostałam, albo z kim się w danym dniu spotkałam. Pomyślałam sobie, że takie krótkie podsumowania mogą się też pojawiać na blogu. Może nie będę pisała tu o książkach czy kanałach na YT (notki o książkach czy cytatach też będę publikować, ale osobno) i może nie każdego dnia, ale jak uznam, że chcę coś napisać to po prostu to napiszę, nawet jeśli miałoby to być jedno zdanie.
   W planerze tym po każdym tygodniu pojawiał się jakiś ciekawy cytat i przygotowałam sobie już wiele cytatów i w najbliższym czasie notki to będą albo cytaty już przeze mnie przygotowane z tego właśnie planera z krótkim podsumowaniem danego dnia lub sam cytat.
  Tak naprawdę nie wiem czy to wyżej opisałam się uda, czy dam radę to ogarnąć, ale spróbuję. 
    W ostatnim czasie praktycznie nie zaglądałam na Wasze blogi, a tu były tylko notki o książkach, ale mam nadzieję, że teraz już uda mi się to zmienić. Czas pokaże.
   Myślę, że wszystko tu jutro się rozpocznie. Zapraszam.

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że uda Ci się zrealizować to co postanowiłaś:) ja jeszcze Ciebie pamiętam z czasów onetu czyli to już będzie.... hoho prawie 12 lat:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :) póki co mam pierwszą notkę napisaną, teraz tylko opublikować ;)
      12 lat, toż to ogrom czasu ;)

      Usuń