piątek, 6 grudnia 2019

Moja pasja



W dniach od 29.11.2019 r. do 6.12. 2019 r. czytałam:

Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (87/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Jestem w trakcie czytania rozdziału 43.
  2. Jestem dość niechętnie nastawiona do tej książki.
Droga w ciemnościach” Margit Sandemo (237/237) – skończyłam czytać 6.12. 2019 r. Całość skończyłam w ciągu 13 dni.

Rewizja” Remigiusz Mróz (477/624)
  1. Powieść to 3 duże rozdziały, które składają się z mniejszych części. Niedawno zaczęłam czytać 3 rozdział książki i przeczytałam już 2 części z niego.
  2. Uwielbiam serię z Chyłką, dobrze się to czyta.
Silver. Druga Księga Snów” Kerstin Gier (101/407)
  1. Powieść składa się z 31 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 8.
  2. Nie wiem czy uda mnie się skończyć tę książkę. Chciałabym, bo sama historia jest ciekawa, ale według mnie źle napisana.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (967/1088)
  1. Skończyłam czytać „Wierną” i przyszedł czas na ostatnią już część całego cyklu czyli „Cztery”. Składa się z krótkiego wstępu i 5 części. Aktualnie czytam 2 część.
  2. Jestem zachwycona.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid
  • Gad. Spowiedź klawisza” Paweł Kapusta
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Magiczny księżycMargit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz