wtorek, 17 marca 2020

Czytam sobie ;)

W okresie od 12.03. 2020 r. do 17.03. 2020 r. czytałam:

Immunitet” Remigiusz Mróz (201/646)
  1. Powieść składa się z 5 dużych rozdziałów, te zaś z mniejszych części. Nadal czytam 1 rozdział książki i jestem w trakcie czytania części 14.
  2. To jest ta Chyłka, na którą długo czekałam :) mega zachwycona jestem.
Moje lata 90” Janusz Jabłoński (303/303) - skończyłam czytać 13.3. 2020r. Całość przeczytałam w 5 dni.

Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton (319/559)
  1. Książka składa się z 50 rozdziałów, przeczytałam 25 z nich.
  2. Czyta się naprawdę dobrze. Ale według mnie trochę za bardzo pokręcona akcja jest, przekombinowane.
Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (281/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Jestem w trakcie czytania rozdziału 67.
  2. Akcja jest za wolna i męczy mnie bardzo jej czytanie. Chcę dokończyć, bo mimo wszystko uważam, że warto.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Wojna makowa” Rebecca F. Kuang
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Góra DemonówMargit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebelii” Alwyn Hamilton
  • Silver Trzecia Księga Snów”Kerstin Gier
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszy
  • Naondel Maria Turtschaninoff
  • Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz