środa, 11 marca 2020

Czytam



W dniach 5.03. - 11.03. 2020 r. czytałam:

Wojna makowa” Rebecca F. Kuang (157/638)
  1. Powieść składa się z 3 dużych części składających się z rozdziałów, natomiast każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość składa się z 26 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 6 rozdziału .
  2. Czuję, że to będzie wielkie dzieło.
Moje lata 90” Janusz Jabłoński (249/303)
  1. Książka to 10 rozdziałów składających się z mniejszych części. Przeczytałam 8 z nich.
  2. Może i książka jest źle napisana, według mnie, ale wspomina się przy niej dobrze ;)
Oblężenie” Rhiannon Frater (200/383)
  1. Powieść składa się z 34 rozdziałów, które zaś składają się z mniejszych części. Przeczytałam 15 rozdziałów.
  2. Świetnie się czyta.
Nigdziebądź” Neil Gaiman (269/269) – skończyłam czytać 9.03. 2020 r. Całość przeczytałam w 17 dni.

Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams (309/428)
  1. Powieść ta składa się z 4 części, te zaś z mniejszych rozdziałów, tyle, że każda część to kontynuacja rozdziałów, a nie, że na przykład 2 część zaczyna się od rozdziału 1. Cała powieść składa się z 25 rozdziałów i epilogu. Jestem w trakcie czytania 3 części książki i jestem w trakcie czytania 17 rozdziału powieści.
  2. Są fragmenty, które wręcz przerażają, a są i takie, które się świetnie czyta, tak to określę.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Scarlett” Alexandra Ripley

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Góra Demonów” Margit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebelii” Alwyn Hamilton
  • Silver Trzecia Księga Snów”Kerstin Gier
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszy
  • Naondel Maria Turtschaninoff
  • Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz