poniedziałek, 23 marca 2020

Dużo czytam...

W okresie od 17.03. do 23.03. 2020 r. czytałam:

Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (291/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Jestem w trakcie czytania rozdziału 68.
  2. Dłuży mi się ta książka. Nie wiem jak dotrwam do końca, ale chciałabym wiedzieć, jak historia Scarlett się zakończy.
Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk (239/519)
  1. Powieść ta składa się z 6 dużych rozdziałów, składających się z mniejszych części. Jestem w trakcie czytania 1 części czwartego rozdziału.
  2. Mocna lektura, ale bardzo wciągająca.
Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier (25/456)
  1. Powieść składa się w sumie z 25 rozdziałów, a ja jestem dopiero w trakcie rozdziału 1.
  2. Wielki finał Trylogii Snów”, „Z marzeń sennych można się bardzo wiele dowiedzieć (...) Można (...) popchnąć śniącego do czynów, których nigdy nie dopuściłby się na jawie (...) Artur rośnie w siłę, Secrery wie coraz więcej, a Anabel (...) znów (...)złowieszczo przypomina o tym, od czego wszystko się zaczęło (...)”
  3. Zapowiada się dobrze.
Wojna makowa” Rebecca F. Kuang (247/638)
  1. Powieść składa się z 3 dużych części składających się z rozdziałów, natomiast każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość składa się z 26 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 9 rozdziału .
  2. Uwielbiam, uwiebiam, uwielbiam.
Oblężenie” Rhiannon Frater (295/383)
  1. Powieść składa się z 34 rozdziałów, które zaś składają się z mniejszych części. Jestem w trakcie 3 części 26 rozdziału.
  2. Nie mogę póki co pogodzić się z tym, co dzieje się w książce, ale czyta się naprawdę dobrze.
Rdza” Jakub Małecki (27/283)
  1. Powieść składa się z 18 rozdziałów, a ja czytam dopiero pierwszy rozdział.
  2. Przyjaźń poddana wielkiej próbie i marzenie, które staje się ciężarem”
  3. Zaczełom się bardzo smutno, ale czuję, że to będzie lektura dla mnie.
Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (31/661)
  1. Powieść ta składa się z 3 części, te zaś z rozdziałów. Każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość to 25 rozdziałów. Przeczytałam pierwszy rozdział.
  2. Wrogowie nie śpią, zdrowy rozsądek nie wystarczy, czas ucieka i każda godzina może być tą ostatnią.”
  3. Czuję, że to będzie perełka.
W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Góra DemonówMargit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebeliiAlwyn Hamilton
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszyn
  • Naondel Maria Turtschaninoff
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz