wtorek, 31 marca 2020

Czytam 10 Książek

W okresie od 23.03. 2020 r. do 31.03. 2020 r. czytałam:

Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams (345/428)
  1. Powieść ta składa się z 4 części, te zaś z mniejszych rozdziałów, tyle, że każda część to kontynuacja rozdziałów, a nie, że na przykład 2 część zaczyna się od rozdziału 1. Cała powieść składa się z 25 rozdziałów i epilogu. Jestem na początku 4 części książki i jestem w trakcie czytania 19 rozdziału powieści.
  2. Chwilami mnie irytuje, chwilami przeraża, chwilami zachwyca.
Oblężenie” Rhiannon Frater (344/383)
  1. Powieść składa się z 34 rozdziałów, które zaś składają się z mniejszych części. Przeczytałam 31 rozdziałów.
  2. Czyta się super i mam nadzieję, że skończy się pozytywnie.
Immunitet” Remigiusz Mróz (221/646)
  1. Powieść składa się z 5 dużych rozdziałów, te zaś z mniejszych części. Aktualnie czytam 2 rozdział książki i jestem w trakcie czytania części 2 tego rozdziału.
  2. To jedna z lepszych powieści, które aktualnie czytam.

Rdza” Jakub Małecki (128/283)
  1. Powieść składa się z 18 rozdziałów, a ja przeczytałam 6 z nich.
  2. Świetna powieść, tylko smutna.
Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton (339/559)
  1. Książka składa się z 50 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 28 rozdziału.
  2. Jakoś mnie przestała wciągać ta historia, ale liczę, że to się zmieni niedługo.
Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk (255/519)
  1. Powieść ta składa się z 6 dużych rozdziałów, składających się z mniejszych części. Jestem w trakcie czytania 2 części czwartego rozdziału.
  2. Intrygująca lektura.
Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (220/661)
  1. Powieść ta składa się z 3 części, te zaś z rozdziałów. Każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość to 25 rozdziałów. Przeczytałam 8 rozdziałów.
  2. Podejrzewam, że to będzie najlepsza powieść najbliższych miesięcy.
Wojna makowa” Rebecca F. Kuang (261/638)
  1. Powieść składa się z 3 dużych części składających się z rozdziałów, natomiast każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość składa się z 26 rozdziałów. W dalszym ciągu czytam 9 rozdział.
  2. Kolejna cudowna powieść.

Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (311/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Niedawno skończyłam czytać 70 rozdział.
  2. Niestety nie jest to obecnie dla mnie fajna i ciekawa lektura.
Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier (48/456)
  1. Powieść składa się w sumie z 25 rozdziałów, a ja jestem w trakcie rozdziału 2.
  2. Ciekawa historia, tyle, że weług mie dla młodszych czytelników.

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:

  • Góra DemonówMargit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebeliiAlwyn Hamilton
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszy
  • Naondel Maria Turtschaninoff
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1

1 komentarz:

  1. cierpisz na wielki głód najwyraźniej.
    smacznego i powodzenia - anoreksja czytelnicza chyba Ci nie grozi - co najwyżej pełne (puchate) kształty.

    OdpowiedzUsuń