czwartek, 2 kwietnia 2020

Podsumowanie czytelnicze (styczeń i luty)



Trzeba nadrobić zaległości i podsumować czytelniczy styczeń i luty 2020 r.

Książkowe podsumowanie stycznia 2020 r.
W tym miesiącu najrzadziej sięgnęłam po dwie książki, tj. „Oblężenie” Rhiannnon Frater i „Pamiętnik Księgarza” Shaun Bythell.

Najczęściej czytałam:
  1. Saga o Ludziach Lodu” Margit Sandemo - w stycznią skończyłam 1 książkę z tej serii, a sięgnąłam po książki z tej serii 17 razy
  2. Silver Druga Księga Snów” Kerstin Gier, „Nigdziebądź” Neil Gaiman – sięgnęłam po nie 11 razy
  3. Scarlett tom 2” Alexandra Ripley - 8 razy

Książkowe podsumowanie lutego 2020 r.
W tym miesiącu najrzadziej sięgnęłam po książki „Silver Druga Księga Snów” Kerstin Gier i „Oblężenie” Rhiannon Frater.

Najczęściej czytałam:
  1. Saga o Ludziach Lodu” Margit Sandemo - w lutym skończyłam 3 książki z tej serii, a sięgnąłam po nie 21 razy
  2. Scarlett tom 2” Alexandra Ripley - 7 razy
  3. Nigdziebądź” Neil Gaiman – 6 razy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz