czwartek, 9 kwietnia 2020

Czytam w czasie pandemii



W okresie od 31.03. do 9.04. 2020 r. czytałam:

Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams (383/428)
  1. Powieść ta składa się z 4 części, te zaś z mniejszych rozdziałów, tyle, że każda część to kontynuacja rozdziałów. Cała powieść składa się z 25 rozdziałów i epilogu. Jestem w trakcie czytania 21 rozdziału powieści (4 część).
  2. Szczerze to nie mam już całkiem pojęcia, co wymyślą w kolejnej części.
Immunitet” Remigiusz Mróz (461/646)
  1. Powieść składa się z 5 dużych rozdziałów, te zaś z mniejszych części. Aktualnie czytam 4 rozdział książki i przeczytałam 13 części 2 tego rozdziału.
  2. Genialna, ale Chyłki zaczęło mi brakować (a o co chodzi to sobie sami przeczytajcie...)
Wojna makowa” Rebecca F. Kuang (280/638)
  1. Powieść składa się z 3 dużych części składających się z rozdziałów, natomiast każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość składa się z 26 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 10 rozdziału.
  2. Uwielbiam.
Oblężenie” Rhiannon Frater (383/383) – skończyłam czytać 3.04. 2020 r.

Rdza” Jakub Małecki (153/283)
  1. Powieść składa się z 18 rozdziałów, a ja przeczytałam 7 z nich.
  2. Mimo że powieść jest króka i choć dobrze się ją czyta i jest świetna, to jedna czytam ją bardzo wolno.
Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton (559/559)– skończyłam czytać 7.04. 2020 r.

Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (247/661)
  1. Powieść ta składa się z 3 części, te zaś z rozdziałów. Każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość to 25 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 9 (część 2)
  2. Jedno słowo- uwielbiam, choć akcja jeszcze według mnie się nie rozkręciła, ale czekam na więcej.
Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk (345/519)
  1. Powieść ta składa się z 6 dużych rozdziałów, składających się z mniejszych części. Jestem w trakcie czytania 6 części piątego rozdziału.
  2. Mocna lektura i niesamowita zarazem.


W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Scarlett” Alexandra Ripley, tom II
  • Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Góra DemonówMargit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebeliiAlwyn Hamilton
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszy
  • Naondel Maria Turtschaninoff
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz