czwartek, 16 kwietnia 2020

W wolnej chwili czytam....



W dniach 9.04.-16.04 2020 r. czytałam:

Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (323/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Jestem w trakcie czytania 72 rozdziału.
  2. Mam naprawdę ogromną ochotę ją odłożyć, a z drugiej strony bardzo ciekawi mnie zakończenie.
Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk (451/519)
  1. Powieść ta składa się z 6 dużych rozdziałów, składających się z mniejszych części. Jestem w trakcie czytania 16 części szóstego rozdziału.
  2. Według mnie to masakryczna lektura w pozytywnym znaczeniu, o ile można tak napisać o książce.
Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier (115/456)
  1. Powieść składa się w sumie z 25 rozdziałów, a ja jestem w trakcie rozdziału 6.
  2. Chwilowo, mam nadzieję, mnie drażni.
Rdza” Jakub Małecki (181/283)
  1. Powieść składa się z 18 rozdziałów, a ja jestem już w trakcie czytania rozdziału 9.
  2. Super lektura, ciekawi bohaterowie i świetna historia.
Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (267/661)
  1. Powieść ta składa się z 3 części, te zaś z rozdziałów. Każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość to 25 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 10 (część 2)
  2. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam.
Wojna makowa” Rebecca F. Kuang (371/638)
  1. Powieść składa się z 3 dużych części składających się z rozdziałów, natomiast każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość składa się z 26 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 14 rozdziału.
  1. Mogę napisać podobnie, jak w przypadku „Ostatniej godziny”- uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam.
Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams (395/428)
  1. Powieść ta składa się z 4 części, te zaś z mniejszych rozdziałów, tyle, że każda część to kontynuacja rozdziałów. Cała powieść składa się z 25 rozdziałów i epilogu. Jestem w trakcie czytania 22 rozdziału powieści (4 część).
  2. Zakończenie jest zbyt długie.

W tym okresie nie sięgnęłam po taką książkę, jak:
  • Immunitet” Remigiusz Mróz


W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Góra Demonów” Margit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebelii” Alwyn Hamilton
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszy
  • Naondel Maria Turtschaninoff
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz