niedziela, 28 maja 2023

Dużo czytam

 

W okresie od 27.04. do 28.05. 2023 r. czytałam/słuchałam:

Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) (34%/100%)

  1. Przesłuchałam 34% książki.

  2. Bardzo mi się podoba, choć to książka raczej, która nie jest w strefie mojego komfortu. Przesłuchanie jej zajmie mi dużo czasu, ale czekam na więcej.

Ender” Lissa Price (334/334 ) – skończyłam czytać 4.05. 2023 r. Całość przeczytałam w 8 dni.

Ofiara” Max Czornyj (78/414)

  1. Kryminał Maxa Czornyja składa się z 98 rozdziałów. Przeczytałam 16 z nich.

  2. Zatrzyma Ci akcję serca, wywoła dreszcze. Fabuła zostanie Ci w glowie na długo. Będziesz ofiarą Czornyja” Katarzyna Bonda „Brutalny seryjny morderca i zabójcze tempo. Rewelacyjny kryminał”, „Jedno jest pewne, zapłatą za grzech jest śmierć”

  3. Jest ok, ale się jeszcze nie wciągnęłam.

Mały Książę” Antoine de Saint-Exupery (ebook) – skończyłam czytać 3.05. 2023 r. Całość przeczytałam w 5 dni.

Czas przed śmiercią: część 1” Jesper Bugge Kold (audiobook) - skończyłam słuchać 7.05. 2023 r. Całość przesłuchałam w 4 dni.

Wszystko zostaje w rodzinie” Aneta Jadowska (552/552) – skończyłam czytać 6.05. 2023 r. Całość przeczytałam w 17 dni.

Krótko i szczęśliwie” Agata Romaniuk (audiobook) - skończyłam słuchać 27.05. 2023 r. Całość przesłuchałam w 8 dni.

Morderstwo w Orient Ekspressie” Agatha Christie (205/262)

  1. Książka składa się z trzech części, które składają się z rozdziałów. Jestem w trakcie czytanie 2 rozdziału 3 części.

Sekcja M z deszczu pod rynnę” Christina Larsson (audiobook) - skończyłam słuchać 13.05. 2023 r. Całość przesłuchałam w 6 dni.

Sapiens Od zwierząt do bogów” Yuval Noah Harari (252/510)

  1. Książka składa się z 4 dużych części, które składają się z rozdziałów. Całość to 20 rozdziałów. Przeczytałam 11 rozdziałów całej książki. Jestem w tracie czytania 3 części.

DeniwelacjaRemigiusz Mróz (489/489)- skończyłam czytać 27.05. 2023 r. Całość przeczytałam w 9 dni.

Dziewczynka z kieliszkami” Grażyna Wiśniewka (audiobook) (33%/100%)

  1. „„Dziewczynka z kieliszkami” jest fabularyzowaną opowieścią Grażyny - mamy Michała Wiśniewskiego, popularnego piosenkarza, w której podejmuje się próby wytłumaczenia siebie przed synem za zło, któremu zadała, za trudne dzieciństwo, które mu zafundowała. Odsłania swoją słabość, pokazuje uwarunkowania zewnętrzne, biedę, złe towarzystwo, ale też uczciwie wyznaje, że wstydzi się wielu decyzji, które podjęła.”

  2. Dobrze się słucha. Smutna historia.

Egzorcyzmy Dory Wilk” Aneta Jadowska (60/523)

  1. Kolejny tom o Dorze Wilk to 23 rozdziały. Przeczytałam 2 z nich.

  2. Gdzie diabeł nie może, tam wiedźma pójdzie” „Prędzej piekło zamarznie, niż Dora Wilk złoży broń!

  3. Lubię książki o Dorze, ale tu wciąż czekam na więcej.

Rebeka” Daphne du Maurier (65/447)

  1. Książka to 27 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 6 rozdziału.

  2. Gotycka opowieść o miłości, sekretach i zbrodni.”

  3. Na razie mnie nie fascynuje.

Strażnik” Paulina Hendel” (162/360)

  1. Książka to 11 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 5 rozdziału.

  2. Bestsellerowa autorka serii „Żniwiarz” zabierze cię w nową podróż pełną demonów i mrocznych niespodzianek”

  3. Jest świetna i zastanawiam się jak się rozkręci.

1 komentarz: