środa, 28 czerwca 2023

Czytam...

 W dniach 28.05.-28.06. 2023 r. czytałam/słuchałam:

Ukochane dziecko” Romy Hausmann (209/380)

  1. Thriller ten to dwie duże części podzielone na rozdziały jestem w trakcie czytania 14 rozdziału 2 części

  2. Możesz uciec, ale on nigdy nie pozwoli ci odejść” „Ten thriller zaczyna się tam, gdzie inne się kończą”

  3. Genialne. Trzyma w napięciu cały czas.

Zamek Widmo” („Droga Szamana etap 4”) Wasilij Machanienko (395/476)

  1. Książka to 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 12 rozdziału.

  2. Momentami nudna, momentami całkiem ok.

Dziewczynka z kieliszkami” Grażyna Wiśniewka (audiobook) (83%/100%)

  1. Świetna historia, choć bardzo smutna i przejmująca. Dobrze się jej słucha

Strażnik” Paulina Hendel” (347/360)

  1. Książka to 11 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 11 rozdziału.

  2. Super :) już nie mogę doczekać się tego, jak się skończy.

Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) (45%/100%)

  1. Przesłuchałam 45% książki.

  2. Łatwa nie jest, ale czuję, że warto...

Wrony” Petra Dvořáková (86%/100%) (audiobook)

  1. Przesłuchałam 86% książki.

  2. Bestseller z Czech! Kameralna opowieść o świetle i mroku.”

  3. Genialne. Jeszcze nie skończyłam, ale czuję, że będzie cudem do samego końca. .

Egzorcyzmy Dory Wilk” Aneta Jadowska (83/523)

  1. Kolejny tom o Dorze Wilk to 23 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 5 rozdziału.

  2. Rzadko po nią sięgam ostatnio, ale jest ok.

Zerwa” Remigiusz Mróz skończyłam czytać 27.06. 2023 r. Całość przeczytałam w 12 dni.

Wędrówka” Intan Paramaditha (218/527)

  1. Wędrówka to pierwsze polskie tłumaczenie z języka indonezyjskiego. Ekscytująca powieść paragrafowa, w której to my musimy zdobyć się na odwagę, by samodzielnie wybierać swoje przygody – i ponosić ich konsekwencje. To książka, którą można czytać wielokrotnie, odkrywając kolejne ścieżki.
    "Grzeczne dziewczynki idą do nieba. Niegrzeczne – wędrują".” (fragment opisu z lubimyczytac.pl)

  2. Ciekawa.

Ofiara” Max Czornyj (132/414)

  1. Kryminał Maxa Czornyja składa się z 98 rozdziałów. Przeczytałam 29 z nich.

  2. Jest w porządku.

Morderstwo w Orient Ekspressie” Agatha Christie – skończyłam czytać 22.06. 2023 r. Całość przeczytałam w 5 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz