czwartek, 23 listopada 2023

Czytam i słucham

W dniach od 9.11. do 22.11. 2023 r. czytałam/słuchałam:

Kobieta którą jestem” Britney Spears (77/285)

  1. Powieść to 49 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 12 rozdziału.

  2. Szczerze to na razie jestem rozczarowana trochę, ale niewiele przeczytałam od ostatniej notki, więc liczę na to, że coś się zmieni i będę zadowolona.

Na wojnie nie ma niewinnych” Aneta Jadowska (268/530)

  1. Kolejny tom o Dorze Wilk to 24 rozdziały. Przeczytałam 11 nich

  2. Dora to Dora, więc książka jest świetna, ale czekam na więcej.

Zarzut” Remigiusz Mróz (audiobook) (100%/100%) - skończyłam słuchać 19.11. 2023 r. Całość przesłuchałam w 23 dni.

Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) (86%/100%)

  1. Przesłuchałam 86% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 28)

  2. Nadal niestety męczy mnie jej słuchanie, bo to naprawdę długi audiobook.

Wyspa X” Maria Krasowska (239/339)

  1. Powieść liczy 27 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 18 rozdziału.

  2. Coraz więcej się dzieje i coraz bardziej mnie ciekawi.

Położna z Auschwitz” Magda Knedler (43%/100%)- audiobook

  1. Przesłuchałam 43% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 15)

  2. Chwilami ciekawa, chwilami nudna, chwilami strasznie dołująca, chwilami dająca odrobinę nadziei.

Gdzie śpiewają raki” Delia Ownes (46%/100%) - audiobook

  1. Przesłuchałam 46% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 23)

  2. Bardzo smutna książka, dobrze się słucha, ale boję się, że zdołuję się po jej przesłuchaniu.

Współlokatorzy” Beth O`Leary (74/431)

  1. Powieść ro 74 rozdziały. Przeczytałam 11 z nich.

  2. Nie wiem czy to będzie fajna książka, bo nic się tam nie dzieje, też mało przeczytałam od ostatniej notki, więc może się jeszcze rozkręci.

Pomiędzy siostrami” Kristin Hannah (65/455)

  1. Powieść ta t0 31 rozdziałów. Przeczytałam 5 z nich.

  2. Wzruszająca, chwilami zabawna, momentami dramatyczna opowieść o życiu”

  3. Przeczytałam zbyt mało, żeby móc ocenić tę książkę.

Więcej czerwieni”Katarzyna Puzyńska (126/559)

  1. Kryminał składa się z 4 części, całość to 25 rozdziałów. Przeczytałam 4 z nich.

  2. Zapowiada się dobrze, chyba polubię Klementynę – jedną z głównych postaci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz