piątek, 8 grudnia 2023

Czytam i słucham

W okresie od 23.11. do 8.12. 2023 r. czytałam/słuchałam:

Ballada o ptakach i wężach” Suzanne Collins (139/544)

  1. Powieść składa się z 3 części, które dzielą się na rozdziały. Całość to 30 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania 9 rozdziału.

  2. Ambicja go napędza. Rywalizacja go motywuje. Władza ma jednak swoją cenę”

  3. Dla mnie akcja na razie zbyt wolna, choć dzieje się wiele, ale ja po prostu czekam na więcej.

Widmo Brockenu” Remigiusz Mróz (17% / 100%) - audiobook

  1. Przesłuchałam 17% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie rozdziału 9)

  2. Świetny audiobook, bo lektor też dobry. Na razie to dopiero początek, więc myślę, że będzie cudnie.

Współlokatorzy” Beth O`Leary (123/431)

  1. Powieść ro 74 rozdziały. Przeczytałam 17 z nich.

  2. Na razie mnie nie przekonuje.

Gdzie śpiewają raki” Delia Ownes (62%/100%)- audiobook

  1. Przesłuchałam 62% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 32)

  2. Przejmująca książka, pełna emocji i smutku, ale piękna.

Nasze imię Legion nasze imię Bob” Dennis E. Taylor (71/323)

  1. Książka to 61 rozdziałów, jestem w trakcie 12 rozdziału.

  2. Zapowiada się dobrze, a to nie jest książka z mojej strefy komfortu.

Związani milczeniem” Joanna Ho (143/496)

  1. Powieść składa się z 78 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 30 rozdziału.

  2. Jest ok, choć nic szczególnego.

Wyspa X” Maria Krasowska (339/339) – skończyłam czytać 30.11. 2023 r. Całość przeczytałam w 14 dni.

Położna z Auschwitz” Magda Knedler (48%/100%) - audiobook

  1. Przesłuchałam 48% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 17)

  2. Smutna, przerażająca, ale ciekawa,

Kobieta którą jestem” Britney Spears (114/285)

  1. Powieść to 49 rozdziałów, przeczytałam 17 z nich.

  2. Nic szczególnego, ale czyta się dobrze.

Najmroczniejszy sekret” Alex Marwood (113/415)

  1. Książka liczy 47 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 12 z nich.

  2. Taka średnia, na razie nie ma żadnego super wow, ale też nie chce jej odkładać.

Na wojnie nie ma niewinnych” Aneta Jadowska (281/530)

  1. Kolejny tom o Dorze Wilk to 24 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 12 rozdziału.

  2. Świetna, ale akcja dla mnie za wolna, ale może to tylko takie czepialstwo?

Drelich prosto w splot” Jakub Ćwiek (85/455)

  1. Książka składa się z 5 części podzielonych na rozdziały. Całość to 79 rozdziałów. Przeczytałam 14 z nich.

  2. (...) dynamiczna powieść sensacyjna z domieszką thrillera, trzymająca w napięciu i przełamująca zgrane schematy (...) świetnie osadzona w polskiej rzeczywistości.”

  3. Jest naprawdę ok. Ale to na razie tylko tyle i aż tyle, bo za mało przeczytałam.

To czego nie mówię” Erin Stewart (235/400)

  1. Powieść to 59 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 29 rozdziału.

  2. Mam nadzieję, że po przeczytaniu nadal będę mogła powiedzieć, że jest genialna.

Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) (89%/100%)

  1. Przesłuchałam 89% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 30)

  2. Chwilami ok, chwilami nudna, chwilami męcząca. Jest ok mimo wszystko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz