poniedziałek, 1 stycznia 2024

Książki, które czytam i słucham

W okresie od dnia 8.12. 2023 r. do 1.01. 2024 r. czytałam/słuchałam:

Kobieta którą jestem” Britney Spears (239/285)

  1. Powieść to 49 rozdziałów, przeczytałam 41 z nich.

  2. Mam ciągłe odczucie, że to pisało dziecko, nie dorosła kobieta. Może to kwestia tłumaczenia, nie wiem. Ale jednego jestem pewna, życie Britney nie było usłane różami. Książkę czyta się dobrze.

Wzburzone fale” Nora Roberts (249/302)

  1. Powieść to 20 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 17 rozdziału.

  2. Trochę obawiam się, że zakończenie mnie rozczaruje, ale nie wiem skąd tai moje myśli. Świetna książka.

Widmo Brockenu” Remigiusz Mróz (50%/100%) - audiobook

  1. Przesłuchałam 50% książki

  2. Świetny audiobook, bo lektor też dobry. Na razie to dopiero początek, więc myślę, że będzie cudnie.

Najmroczniejszy sekret” Alex Marwood (181/415)

  1. Książka liczy 47 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 21 z nich.

  2. Intryguje mnie sama historia, choć ogólnie to według mnie nic szczególnego.

Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) (93%/100%)

  1. Przesłuchałam 93% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 31)

  2. Końcówka już mnie coraz bardziej męczy. Trochę szkoda.

Związani milczeniem” Joanna Ho (245/496)

  1. Powieść to 78 rozdziałów. Przeczytałam 43 z nich.

  2. Nie wiem co mam napisać o tej książce. Rewelacji nie ma, ale nie jest też źle.

Atlas Historia Pa Salta” Lucinda Riley, Harry Whittaker (470/671)

  1. Powieść skłąda się z 12 części składających się z rozdziałów. Całość to 64 rozdziały. Przeczytałam 45 rozdziałów (część 9)

  2. Uwielbiam, kocham, cudo.

Ballada o ptakach i wężach” Suzanne Collins (273/544)

  1. Powieść składa się z 3 części, które dzielą się na rozdziały. Całość to 30 rozdziałów, a ja przeczytałam 16 z nich (2 część).

  2. Jest ok, ale nie jestem zachwycona.

Gdzie śpiewają raki” Delia Ownes (100%/100%) - audiobook - skończyłam słuchać 28.12. 2023 r. Całość przesłuchałam w 27 dni,

To czego nie mówię” Erin Stewart (255/400)

  1. Powieść to 59 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 32 rozdziału.

  2. Jest super, wciąż czekam na więcej.

Położna z Auschwitz” Magda Knedler (64%/100%) - audiobook

  1. Przesłuchałam 64% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie odcinka 22)

  2. Chwilami nieciekawa, chwilami poruszająca, ale wciąż bardzo smutna, w sumie nic dziwnego...

Sapiens Od zwierząt do bogów” Yuval Noah Harari (355/510)

  1. Książka składa się z 4 dużych części, które składają się z rozdziałów. Całość to 20 rozdziałów. Jestem w trakcie 15 rozdziału (część 4)

  2. Trudno czytać, trudno odłożyć, trudno znaleźć złoty środek.

Nasze imię Legion nasze imię Bob” Dennis E. Taylor (104/323)

  1. Książka to 61 rozdziałów, przeczytałam 15 z nich.

  2. Jest ok, choć chwilami dla mnie trudna.

Na wojnie nie ma niewinnych” Aneta Jadowska (353/530)

  1. Kolejny tom o Dorze Wilk to 24 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 15 rozdziału.

  2. Dora jest super, opisane historie również, ale czemu to wszystko tak wolno się dzieje?

Miasto z mgły” Carlos Ruiz Zafón (91/221)

  1. To zbior 11 opowiadań, a tym samym ostatnia książka autora. Ja preczytałam 4 opowiadania.

  2. Młody chłopak odkrywa, że chce zostać pisarzem, kiedy jego opowieści zaciekawiają bogatą dziewczynę, która skradła mu serce. Budowniczy ucieka z Konstantynopola z projektami sekretnej biblioteki. Dziwny dżentelmen zachęca Cervantesa do napisania książki, jaka jeszcze nigdy nie powstała (...)” (opis z Internetu”

  3. Super. Tylko tyle i aż tyle.

Współlokatorzy” Beth O`Leary (141/431)

  1. Powieść ro 74 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 21 rozdziału.

  2. Jest ok, ale to nic szczególnego.

Miłość przyjdzie pocztą” Agnieszka Jeż (11%/100%)- audiobook

  1. Przesłuchałam 11% książki (według aplikacji BookBeat w trakcie rozdziału 2)

  2. Magia jest w zasięgu ręki!
    Hanna mieszka w Sulejówku i prowadzi sklep-kwiaciarnię „Dziewanna. Ładne rzeczy”. Jest całkiem zwyczajną kobietą, która pragnie tego samego, co wszyscy – chce być szczęśliwa. (...) Jednak nie u wszystkich siła marzeń potrafi zakręcić kołem zdarzeń. U Hanny – tak. Najpierw znajduje pod drzwiami piękną pomarańczę obwiązaną czerwoną wstążką. Potem – pudełko z czekoladkami. Szlachetny kamyk. Tomik poezji. Aż wreszcie dostaje zamówienie na „najczulszy bukiet na świecie”, który ma dostarczyć… pod swój adres (...) W kolorowej gazecie czyta: „Magia jest w zasięgu ręki”. Czego potrzeba, by jej dotknąć? Czy Hannie się to uda? A może do rozwiązania zagadki wcale nie potrzeba magii?” (opis z Internetu)

  3. Nie mam zdania jeszcze, bo za mało przesłuchałam.

Więcej czerwieni”Katarzyna Puzyńska (153/559)

  1. Kryminał składa się z 4 części, całość to 25 rozdziałów. Przeczytałam 5 z nich.

  2. Ok, ale czekam na więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz