czwartek, 16 maja 2019

Czytam...


W okresie od 8.05. 2019 r. do 16.05. 2019 r. czytałam:

Maryla. Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska (99/335)
  1. Album składa się 21 części. Przeczytałam już 7 wywiadów.
  2. Bardzo mnie się podoba :)
Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (42/488)
  1. Powieść składa się z 5 części i epilogu, a cała powieść to 36 rozdziałów. Od ostatniej notki przeczytałam niewiele, obecnie jestem w trakcie czytania 4 rozdziału.
  2. Nadal trudno mi się odnieść do tej książki, bo niewiele z niej przeczytałam.
Diabelski jar” Margit Sandemo (234/234) – skończyłam czytać 11.05. 2019r.

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (187/1088)
  1. Nadal czytam pierwszą część tj. „Niezgodną”, która liczy 39 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 24 rozdziału.
  2. Lektura genialna, ale chwilami trochę za dużo agresji, ale bez tego ta książka nie miałaby sensu.
Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton (257/511)
  1. Powieść liczy 60 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania 34 rozdziału.
  2. Akcja coraz bardziej wciąga, jedyne co może drażnić to, że czasem wraca się na przykład do drugiego dnia akcji i muszę sobie przypominać, co się działo wcześniej.
Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes (296/383)
  1. Powieść ta składa się z: prologu, 27 rozdziałów, epilogu i podziękowań. Jestem w trakcie czytania 20 rozdziału.
  2. Perełka :)
Demon i panna” Margit Sandemo (21/235)
  1. 22 tom „Sagi o Ludziach Lodu” składa się z 14 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 1 rozdziału.
  2. Po długich wędrówkach Heike Lind z Ludzi Lodu przybywa do Norwegii, aby odebrać swój spadek. Wszyscy członkowie rodziny pomarli, a majątki przejęli (...) oszuści. Heike Lind musi je odzyskać za wszelką cenę (...) Sprawy przybiorą pomyślny obrót, dopiero gdy spotka tajemniczą istotę, która jak cień pojawia się w okolicznych lasach...”
  3. Lubię Heikgo, więc myślę, że ten tom będzie ok.

W tym okresie nie sięgnęłam po „Noc pod Alpami” Stanisławy Fleszarowej-Muskat

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz