piątek, 24 maja 2019

Książki, które czytam

W dniach 16.05. - 24.05 2019 r. czytałam:

Maryla. Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska (221/335)
  1. Album składa się 21 części- 21 wywiadów. Jestem w trakcie czytania 14 wywiadu.
  2. Uwielbiam.
Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (137/488)
  1. Powieść to 5 części i epilog. Znajduje się w niej 36 rozdziałów.Ja jestem aktualnie w trakcie czytania rozdziału 10.
  2. Jestem, póki co, zachwycona, bo poprzedni tom raczej mnie zniechęcił niż zachęcił, ale tutaj akcja super się rozkręca i jest przede wszystkim ciekawa.
Demon i panna” Margit Sandemo (151/235)
  1. 22 tom „Sagi o Ludziach Lodu” składa się z 14 rozdziałów, a jestem w trakcie czytania rozdziału 9.
  2. Ta powieść jest cudowna :) uwielbiam Vingę i Heikego :)
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (215/1088)
  1. Wciąż czytam „Niezgodną”, czyli pierwszą część serii. Część ta liczy 39 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 28 rozdziału.
  2. Super, super, super, godna polecenia. Chwilami za dużo agresji pojawia się w powieści, ale jest to jak najbardziej potrzebne.  Bez tego ta książka nie byłaby tak dobra.

Noc pod Alpami” Stanisława Fleszarowa- Muskat – skończyłam czytać 24.05. 2019 r. Całość przeczytałam w ciągu 5 dni. Dziś dopiero zorientowałam się, że nie napisałam nic na temat tej książki, chyba przez zupełny przypadek. Napiszę tylko tyle, że choć książka liczy 125 stron, to jednak sama powieść tytułowa czyli „Noc pod Alpami” to 85 stron, natomiast pozostałe strony to fragmenty innych powieści tej autorki.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Wiosenna ofiara” Margit Sandemo
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Wiatr od lądu” Stanisława Fleszarowa-Muskat cz. 1
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Gwiezdny pył” Neil Gaiman

4 komentarze:

  1. demon i panna bardzo mi się podobało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro zaczynam kolejny tom :)

      Usuń
    2. ach miło wspominam bardzo tę serię książek:)

      Usuń
    3. Jak masz mozliwosc to zawsze mozesz do niej wrocic :)

      Usuń