niedziela, 2 czerwca 2019

To co czytam :)

W okresie od 24.05 do 2.06.2019 r. czytałam:

Maryla. Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska (297/335)
  1. Album składa się 21 części- 21 wywiadów. Jestem w trakcie czytania 20 wywiadu.
  2. Cudowny album, świetne wywiady, super zdjęcia :)
Demon i panna” Margit Sandemo (235/235) – skończyłam czytać 25.05. 2019 r. Powieść przeczytałam w ciągu 9 dni.
Wiosenna ofiara” Margit Sandemo (109/234)
  1. 23 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy tradycyjnie 14 rozdziałów. Aktualnie jestem w trakcie czytania rozdziau 7.
  2. Vinga Tark i Heike Lind z Ludzi Lodu podjęli walkę o dzyskanie rodowych posiadłości.(...) Heie musiał sprowadzić na ziemię siły ponadnaturane, ale w magicznym obrzędzie musiałaby uczestnizyć dziewica. Czy Heike zdecyduje się złożyć w ofierze swą ukochaną Vingę...?”
  3. Ten tom jest cudowny :)
Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton (377/511)
  1. Powieść liczy 60 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania rozdziału 47.
  2. Mega genialna powieść. O więcej takich poproszę.

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (278/1088)
  1. Wciąż czytam „Niezgodną”, czyli pierwszą część serii. Część ta liczy 39 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 37 rozdziału, czyli to już właściwie końcówka.
  2. Niektóre fragmenty super, niektóre całkiem według mnie niepotrzebnem ale ogólnie super się czyta.
W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Wiatr od lądu” Stanisława Fleszarowa-Muskat cz. 1
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Gwiezdny pył” Neil Gaiman

4 komentarze:

  1. Mnóstwo czytasz, moja ostatnia książka to "Zakonnice odchodzą po cichu". I teraz pora chyba na biografię Ciechowskiego, ale to straszna kobyła jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale sa takie ksiazki ktore nawet jesli sa kobylami ;) warto czytac :)

      Usuń
  2. jakoś książka o Maryli mnie nie ciekawi;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wlasciwie zbior wywiadow, taki album bardziej, Marye uwielbiam dlatego to kupilam :)

      Usuń