niedziela, 9 czerwca 2019

Czytam...

W okresie od 2.06.2019 r. do 9.06. 2019 r. czytałam:

Wiosenna ofiara” Margit Sandemo (234/234) – skończyłam czytać 7.06. 2019 r. Powieść przeczytałam w 10 dni.

Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes (321/383)
  1. Powieść składa się z: prologu, 27 rozdziałów, epilogu i podziękowań. Przeczytałam 22 rozdziały książki.
  2. Kocham tę książkę. Tak po prostu.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (303/1088)
  1. Udało mnie się zakończyć 1 część cyklu, tj. „Niezgodną” i rozpoczęłam czytać „Zbuntowaną”. Część ta liczy 47 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania 2 rozdziału.
  2. Niezgodna” jest super :) i mam nadzieję, że „Zbuntowana” też nie zawiedzie.
Maryla. Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska (335/335) – skończyłam czytać 5.06. 2019 r. Album czytałam i oglądałąm, bo jest tam mnóstwo zdjęć w 11 dni.
Wiatr od lądu” część 1 Stanisława Fleszarowa- Muskat (7/254)
  1. Powieść składa się z 13 rozdziałów. Ja dopiero zaczęłam i jestem w trakcie czytania 1 rozdziału.
  2. (...) Autorka przenosi tu czytelnika w lata międzywojenne, kiedy to zapadła decyzja o budowie polskiego „okna na świat” (...) wielka historia opisywana jest z bliskiej perspektywy, poprzez (...) zawiłe losy bohaterów, ich uczucia i emocje, konflikty, rozczarowania i sukcesy.”
  3. Obawiam się, że to będzie ciężka dla mnie lektura, która niekoniecznie mnie zachwyci i zainteresuje.
Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (164/488)
  1. Powieść to 5 części i epilog. Znajduje się w niej 36 rozdziałów. Aktualnie czytam 13 rozdział.
  2. Ciekawie się ten tom zapowiada, bo mam wrażenie, że to nadal sam początek książki.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:

  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Gwiezdny pył” Neil Gaiman

3 komentarze: